سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل هنگام پری شکم، حکمت را بیرون می اندازد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

مهربان احسانم
نویسنده :  مهربان
بهار که از راه برسد  میدانم تو خواهی آمد.درختان شکوفه خواهند داد. و من دوباره عاشق خواهم شد
و من دوبار غبار از همه چیز خواهم زدودو کوچه و حیاط را برایت آب و جارو خواهم کرد
و یک جفت ماهی قرمز از حوض لاجوردی خواهم گرفت و تنگ قدیمی را با آبی زلال
 جلوه ای تازه خواهم داد و سبزه ها را کنار بنفشه باغچه خواهم گذاشت
وبرایت شمعی روشن میکنم و به زمستان میگویم برو که دیگر جای تو در این خانه نیست.
 و عطر بوی سپند را تا کوچه های باریک سپیده کودکی خواهم پیچاند
تا صدای گامهای گذشتگان را دوباره بر پلکان خانه ها بشنوم
 و با قشنگترین پیراهنم در آستان در به انتظار تو خواهم ایستاد تا از جاده های دور بیایی وقتی که بهر بیاید.
میدانم تو دوباره خواهی آمد و من به تو سلام خواهم کرد

شنبه 88/2/26 ساعت 11:6 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
عشق
تقدیم به عشقم احسان
زندگی بهاری
ساده است
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
7402 :کل بازدیدها
0 :بازدید امروز
2 :بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
مهربان احسانم
مهربان
این وبلاک من و نامزدم احسان است.
لوگوی خودم
مهربان احسانم
لوگوی دوستان
اشتراک
 
فهرست موضوعی یادداشت ها
جدایی . دلتنگی چشمات اشک .
آرشیو
اردیبهشت 1388
طراح قالب